Subject: Palve määrata esindaja kutseseaduse muutmise eelnõu töörühma
From: "Sigrid Ester Tani" <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Mon, 5 May 2025 13:32:42 +0300

Tere!

Tulenevalt Eesti haridusvaldkonna arengukavas 2035 sätestatud suundadest
ja eesmärkidest algatab Haridus- ja Teadusministeerium kutseseaduse
muutmise seaduse eelnõu koostamise.

Seaduse väljatöötamiseks moodustatakse laiapõhjaline töörühm, kuhu on
kaasatud ministeeriumite,  sotsiaalsete partnerite, õppeasutuste ja
kutsesüsteemi osapoolte esindajad. Vajadusel kaasatakse  lisaks eksperte
konkreetsete teemade arutamiseks.

Töörühma juhatajaks on teadus- ja arendustegevuse ning kõrg- ja
kutsehariduse poliitika asekantsler Renno Veinthal. Töörühma ülesandeks on
anda sisend  seaduse eelnõu koostamisse.

Käesolevaga teeb Haridus- ja Teadusministeerium ettepaneku nimetada
töörühma Justiits- ja Digiministeeriumi esindaja. Töörühma järgmine
koosolek toimub 19. mail 2025 kell 13:30-16:30 aadressil Tõnismägi 11
Tallinn.

Palume  edastada ettepanekud Teie asutuse esindaja kohta koos tema
kontaktidega aadressil  <mailto:[email-masked]> [email-masked].

Täiendavate küsimuste korral palun pöörduge oskuste poliitika valdkonna
juhi Külli All ( <mailto:[email-masked]> [email-masked]) poole.

Lugupidamisega

Sigrid Ester Tani
Peaekspert | Kutsehariduse ja oskuste poliitika osakond
Tel 735 4023 | mob 555 898 51
Haridus- ja Teadusministeerium
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.hm.ee/> www.hm.ee |  <http://www.fb.com/haridusministeerium>
fb.com/haridusministeerium |  <https://twitter.com/haridusmin>
twitter.com/haridusmin